TERMENI ȘI CONDIŢII DE CUMPĂRARE ŞI UTILIZARE A SITE-ULUI WEB CHIC CHIC URBAN FASHION
-
INTRODUCERE
Prezentul document (împreună cu toate documentele menţionate în acesta) stabileşte termenii şi condiţiile care guvernează utilizarea acestui site web www.chicchic.ro (în continuare „chicchic.ro”/„Site-ul”/ „Site-ul web”) şi plasarea de comenzi de produse prin intermediul acestui Site web (denumiţi în continuare „Termenii”).
Vă rugăm să citiţi Termenii, Politica noastră privind modulele cookie şi Politica noastră de confidenţialitate (denumite în continuare în mod colectiv „Politicile de protecţie a datelor”) înainte de a utiliza Site-ul web şi de a plasa comenzi prin intermediul acestuia. Prin accesarea chicchic.ro și utilizarea acestui Site web și/sau plasarea unei comenzi prin intermediul acestuia, recunoașteți în mod expres caracterul obligatoriu al Termenilor şi al Politicilor privind protecţia datelor și vă asumați angajamentul de a respecta acești Termeni, precum și Politicile privind protecția datelor.
Aceşti Termeni pot suferi modificări. Aveţi responsabilitatea de a citi în întregime Termenii și Politicile privind protecția datelor, întrucât aplicabili vor fi Termenii și Politicile privind protecția datelor în vigoare în momentul încheierii contractului relevant sau în momentul utilizării acestui Site.
-
DATELE NOASTRE
Vânzarea produselor prin intermediul acestei pagini web este desfăşurată de către societatea BOLD DESIGN COLLECTION S.R.L., persoana juridica romana, cu sediul social in Bucuresti, B-dul Unirii, Nr. 45, Bl. E3, Mezanin, Tr. 2+3+4, Sector 3, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/9763/2020, CUI: RO42910222, EUID: ROONRC. J40/9763/2020.=
-
DATELE DUMNEAVOASTRĂ ŞI UTILIZAREA SITE-ULUI NOSTRU WEB
Informaţiile sau datele cu caracter personal pe care ni le furnizaţi vor fi prelucrate în conformitate cu Politicile de protecţie a datelor. Prin utilizarea acestui Site web și/sau plasarea unei comezi de produse prin intermediul chicchic.ro, vă exprimaţi în mod expres și neechivoc consimţământul privind prelucrarea acestor informaţii şi date şi declaraţi că toate informaţiile şi datele pe care ni le-aţi furnizat sunt veridice şi exacte și că ați obținut acordul prealabil scris al titularului informațiilor și/sau datelor, în eventualitatea în care informațiile și datele pe care ni le furnizați prin intermediul Site-ului nu vă aparțin.
Pentru mai multe detalii privind protecția datelor cu caracter personal, vă rugăm să accesați secțiunea „Politică de confidențialitate”.
Prin utilizarea acestui Site web şi/sau plasarea oricărei comenzi de produse prin intermediul acestuia, vă obligaţi să folosiţi acest Site web exclusiv pentru a transmite întrebări legitime sau a efectua comenzi legitime.
-
TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE
Înainte de plasarea unei comenzi, vă rugăm să vă asiguraţi că aţi citit şi înţeles Termenii.
Termenii și condițiile generale se aplică vânzării și livrării de bunuri de către compania noastră. Condițiile deviante ale cumpărătorului sunt valabile numai dacă am fost de acord cu acestea în scris sau într-o manieră specifică companiei.
Dând clic pe căsuța „Accept termenii și condițiile” înainte de a trimite comanda, cumpărătorul declară că este de acord cu acești termeni și condiții și că este obligat de aceștia. Gama noastră de oferte este fără caracter obligatoriu.
Comanda clientului cu capacitate juridică deplină reprezintă o ofertă de încheiere a unui contract de cumpărare. Contractul de cumpărare se încheie doar în momentul în care livrăm bunurile comandate.
Dacă nu ați primit o confirmare de livrare sau livrare în termen de 14 zile, clientul nu mai este obligat de comanda sa. Ofertele sub formă de website-uri, mesaje de e-mail, liste de prețuri, cataloage, broșuri cu informații și reclame nu sunt obligatorii.
ChicChic.ro își rezervă în mod expres dreptul de a modifica în orice moment informațiile conținute în acestea. Toate ofertele sunt valabile numai până la epuizarea stocurilor. În plus, abaterile minore de la informațiile despre produs sunt considerate aprobate, cu condiția să nu fie nerezonabile pentru client.
-
PROCESUL DE COMANDĂ, CORECTAREA COMENZII, ANULAREA COMENZII
După ce ați selectat produsul dorit, îl puteți plasa în coșul de cumpărături, fără obligație, făcând click pe butonul [adaugă în coș]. Puteți vizualiza conținutul coșului de cumpărături, fără obligație, în orice moment, făcând click pe butonul [adaugă în coș].
Puteți marca și șterge produsele în orice moment selectându-le și apoi făcând click pe butonul [Șterge] pentru a le elimina din coșul de cumpărături.
Dacă doriți să cumpărați produsele din coșul de cumpărături, faceți click pe butonul [continuați cu plata]. Vă rugăm să introduceți datele dvs., înregistrarea precum „utilizator nou” este necesară la prima comandă.
Pentru comenzi ulterioare este suficient să introduceți datele de logare ale utilizatorului și parola specificate în timpul înregistrării inițiale. După ce ați introdus datele și ați selectat tipul de plată și de livrare, puteți face click pe butonul [Continuare] pentru a accesa pagina comenzii, unde puteți verifica din nou cumpărăturile dvs.
Prin click pe butonul [cumpără], finalizați procesul de comandă. Puteți corecta intrările apăsând „săgeata înapoi” din browser. Procesul de comandă poate fi anulat în orice moment prin închiderea browserului.
Clientul/Utilizatorul poate efectua comenzi pe site prin adăugarea produselor și serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda, efectuând plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui produs/serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea comenzii, implicit nici rezervarea automată a produsului/serviciului. Prin finalizarea comenzii, clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare online sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii. Prin finalizarea comenzii, clientul consimte că ChicChic.ro poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil agreat de ChicChic.ro, în orice situație în care este necesară contactarea clientului.
ChicChic.ro poate anula comanda efectuată de către client, în urma unei notificări prealabile adresată clientului, fără nici o obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în urmatoarele cazuri:
- datele furnizate de către client pe site sunt incomplete și/sau incorecte
- clientul manifestă comportament și limbaj neadecvat
- clientul are în istoricul comenzilor livrări refuzate și/sau neridicate
-
DEZABONAREA ȘI ANULAREA CONTURILOR UTILIZATORILOR
Utilizatorii se pot dezabona in mod voluntar de la site-ul https://chicchic.ro/
De asemenea, CHIC CHIC își rezervă dreptul de a suspenda și/sau de a anula conturile oricărui Utilizator în Site în cazul în care constată că acesta a încetat să mai respecte toate cerințele de bază pentru înregistrare, precum și în cazul unei suspiciuni rezonabile de utilizare frauduloasă sau ilicită, inclusiv utilizarea contului de Utilizator într-un mod care contravine acestor Termeni generali.
-
PREȚURILE
Prețurile afișate pe Site-ul nostru web sunt in Lei si includ TVA, se aplică la momentul efectuării comenzii, la care se adaugă toate costurile de expediere. Acestea pot fi vizualizate în coșul de cumpărături înainte de încheierea contractului și ulterior în confirmarea comenzii trimisa clientului.
ChicChic.ro își rezervă dreptul de a modifica prețurile oricând, fără nici un preaviz sau notificare in prealabil. Prin efectuarea unei comenzi pe site-ul ChicChic.ro vă obligați irevocabil să plătiți contravaloarea produselor comandate.
-
LIVRAREA
Livrarea se face prin serviciile de coletărie, agenții de expediere. Cu excepția cazului în care se convine altfel, mărfurile vor fi trimise la adresa de livrare specificată de client in comandă.
Comenzile preluate zilnic până în ora 15:00 vor fi expediate în ziua curentă, excepție fac zilele de sâmbătă și duminică, zile în care nu se livrează colete !
NU livrăm produse la o alta adresa decât cea menționată în comanda plasată.
Costurile de transport sunt suportate în întregime de către cumpărător, excepție fiind ofertele care includ transport gratuit !
ChicChic.ro se obligă să proceseze toate comenzile și să expedieze produsele comandate (în limita stocului disponibil) în termen de maxim 48 de ore lucrătoare de la data efectuării fiecărei comenzi. Produsele sunt considerate livrate în momentul predării acestora către curier.
Clientul/Cumparatorul va face dovada identității sale, dacă e necesar, prin unul sau mai multe acte emise de autoritătile oficiale și va comunica numărul de comandă atribuit de către vânzător. În cazul în care clientul se află în imposibilitatea recepționării comenzii în mod personal, comanda va fi lăsată la adresa precizată doar unei persoane cu vârsta mai mare de 18 ani și doar în cazul comunicării către serviciile de curierat, a numărului comenzii. Nicio cerere de livrare a unei comenzi nu va putea fi onorată dacă clientul nu îndeplinește condițiile de mai sus.
NU se ridică, recepționează, acceptă colete de la societăți care prestează servicii de curierat, dacă coletele sunt sau prezintă:
- urme de lovituri, umezeală;
- deteriorări în urma transportului;
- reambalate cu altă banda adezivă decât cea folosită de către noi (ChicChic.ro);
- date client incorecte (nume, prenume, adresă, număr telefon) tipărite pe mandat/buletin postal și/sau AWB;
- suma de plată mai mare sau mai mică decât comanda plasată pe site (ChicChic.ro) sau telefonic;
NU ne asumăm răspunderea de a despăgubi clienții în cazul în care coletele se recepționează, ridică, acceptă de la Curierat Rapid (societăți care prestează servicii de curierat) prezentând una din problemele enumerate mai sus !!!
Livrarea in Uniunea Europeana se face prin intermediul serviciului de curierat oferit de Fan Courier. Timpul estimat de livrare difera in functie de tara de destinatie si zona si poate fi consultat pe site-ul Fan Courier. Comenzile din afara teritoriului Romaniei se livreaza numai dupa achitarea lor in avans, prin plata cu cardul. Plata produselor se va efectua in LEI, iar costul de exepediere este de 200 LEI. Costurile privind livrarea si returul produselor sunt suportate in intregime de catre Client.
-
IMPOSIBILITATEA DE LIVRARE
In cazul in care ne aflam in imposibilitatea de a livra produsele catre dumneavoastra din motive neimputabile noua, suma pentru aceste produse va fi restituita in contul din care s-a efectuat plata, cu exceptia costurilor de livrare care vor fi retinute din suma totala.
-
TERMENE DE LIVRARE
Livrarea are loc după procesarea plății, de obicei, după 2 zile, dar în termenul legal de 30 zile. În cazul în care timpul de livrare standard nu poate fi îndeplinit, vă vom informa prin e-mail. În cazul în care clientul nu este de acord cu livrarea întârziată are dreptul să se retragă din contract, fără restricții.
-
COSTURILE DE TRANSPORT
Costul de expediere este de 25 lei sau gratuit, pentru comenzile ce depășesc 500 lei.
-
CONDITII DE PLATĂ
Plățile trebuie efectuate online. Plățile sunt considerate a fi efectuate numai atunci când sunt primite în contul nostru.
Metoda de plată este ”Online prin card bancar” si este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dvs în pagina securizată a procesatorului de plăți.
Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuaează prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiile on-line la același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant. „3-D Secure” asigură în primul rând că nicio informație legată de cardul dvs nu este transferată sau stocată.
Chic Chic își rezervă dreptul de a livra numai contra plată.
-
POLITICA PRIVIND RETURNAREA PRODUSELOR
Drept legal de retragere.
În cazul în care încheiaţi acest Contract în calitate de consumator, aveţi dreptul de a vă retrage din Contract în termen de 14 zile calendaristice, fără a furniza vreun motiv.
Conform Art.13 alin.(3) si Art.14 din O.U.G Nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta si Legii nr. 51/2003, care aproba Ordonanta, „consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Produsele pot fi returnate numai daca acestea sunt in aceeasi stare in care au fost trimise clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care le-au insotit (certificat de garantie, factura fiscala, chitanta, bon fiscal și orice alte documente care au fost transmise clientului, etc.) sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set. Clientul se obliga ca inainte de expedierea returului sa trimita un e-mail pe adresa contact@chicchic.ro, care sa contina:
- data expedierii coletului;
- numarul comenzii;
- numarul facturii;
- suma de returnat;
- poza cu factura si produsele receptionate din comanda;
Cheltuielile de returnare vor fi suportate integral de client iar rambursarea contravalorii produselor se va face in cel mult 10 de zile de la retur, prin transfer bancar, in acelasi cont bancar din care a fost platit initial produsul. Daca produsele sunt returnate intr-o stare in care nu mai permite a fi comercializate precum produse noi sau resigilate, se vor reexpedia produsele, pe cheltuiala clientului, fara a returna plata.
-
POLITICA PRIVIND SCHIMBAREA PRODUSELOR
Daca decideti faptul ca articolul pe care l-ati achizitionat are marimea gresita pentru dumneavoastra, atunci este posibil sa solicitati schimbarea marimii acestuia, cu condiția să returnați articolul initial/original. In acest caz, dumneavoastra veti achita costurile privind livrarea noului produs si restituirea produsului initial. Trebuie să selectați noua mărime a articolului dumneavoastră, cu condiția să fie același articol, prețul său pe Site sa fie egal sau mai mare decât prețul plătit pentru articolul original (numai în aceste condiții nu veți fi taxat pentru preț). Odată ce ați solicitat schimbul și ați selectat metoda de retur corespunzătoare, trebuie să returnați articolul original. Trebuie să returnați articolul fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, într-o perioadă de maximum 30 de zile calendaristice de la efectuarea cererii de schimb prin intermediul acestui Site web. După ce ați ales metoda de returnare, vom urmări să vă trimitem noua comandă, a articolelor în dimensiunea revizuită, în termen de 2-3 zile lucrătoare de la data solicitării schimbului și, în orice caz, în maximum 30 de zile de la acea dată.
Vă rugăm să aveti in vedere faptul că, dacă după 30 de zile calendaristice de la data solicitării de schimb efectuate prin acest Site web, nu ați returnat articolul inițial, avem dreptul să vă percepem costurile corespunzătoare noii comenzi plasate.
-
TRANSFERUL RISCULUI ȘI AL DREPTULUI DE PROPRIETATE ASUPRA PRODUSELOR
Toate riscurile legate de produse (inclusiv pierdere și deteriorare) vă vor reveni dumneavoastră din momentul livrării, atunci când dumneavoastră intraţi sau când o parte terţă desemnată de către dumneavoastră, alta decât curierul, intră în posesia fizică a produselor.
Dreptul de proprietate asupra produselor vi se va transfera dumneavoastră numai după ce primim plata integrală a tuturor sumelor datorate pentru produse, inclusiv a costurilor de livrare. Dreptul legal de proprietate asupra produselor ne va reveni imediat nouă dacă vă rambursăm orice astfel de plată.
-
LEGISLAŢIA APLICABILĂ
Utilizarea Site-ului nostru web şi Contractele pentru cumpărarea produselor încheiate prin intermediul acestui Site web vor fi guvernate de legislaţia română.
Orice litigiu care decurge din sau în legătură cu folosirea Site-ului web sau în legătură cu aceste Contracte va fi supus jurisdicţiei exclusive a instanţelor române de la sediul Vânzătorului.
Compania: BOLD DESIGN COLLECTION S.R.L.
Număr de inregistrare la Oficiul Registrului Comerțului: J40/9763/2020
Număr de identificare TVA: RO 42910222
Forma juridică: S.R.L.
Sediul social: Bucuresti, B-dul Unirii, Nr. 45, Bl. E3, Mezanin, Tr. 2+3+4, Sector 3
Serviciu clienți: Luni – Vineri: 11:00 și 19:00
Telefon: (+40) 0799.105.106
E-mail: contact@chicchic.ro