POLITICA DE RETUR
Achizițiile făcute în magazine beneficiază de dreptul de retur (retragere din contract), pentru un termen de 30 zile de la data achiziției.
Pentru a beneficia de dreptul de retur, produsul achiziționat trebuie să îndeplinească obligatoriu următoarele condiții:
- produsul să aibă sigiliul intact
- produsul să nu fie purtat și/sau spălat
- produsul să nu prezinte nicio urmă de degradare din orice motiv.
În cazul în care produsul poartă urme de folosință sau au fost îndepărtate elemente care îl fac impropriu pentru a fi vândut ca și produs nou, iar condițiile de mai sus nu sunt îndeplinite cumulativ, retragerea din contract, respectiv returul, nu pot avea loc.
Nu se acceptă pentru returnare produse care prezintă modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, produse care prezintă urme de consum sau de uzură, etc. Consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.
Produsul trebuie să fie însoțit de factură fiscală, chitanță, bon fiscal, certificat de garanție și orice alte documente care au fost transmise clientului. Fără aceste documente nu se beneficiază de retur.
Persoanele juridice nu au drept de retur indiferent de modalitatea de achiziție (comandă online, livrare sau ridicare din magazin).
Produsele cu defecte beneficiază de retur în condițiile stabilite de legea în vigoare.